close

部落格照 

[我很喜欢她的眼睛~很迷人呢]

go ahead and say goodbye

i'll be alright

go ahead and make me cry

i'll be alright

and when you need a place to run to

for better for worse

i got you......

Leona lewis-i got you

这首歌很有意思

a place to crash i got you  你需要一个地方崩溃 我了解

no need to ask i got you 你不需要问 我了解

just get on the phone i got you 只要拿起电话 我了解

come and pick you up if i have to 如果必要 我可以去接你

what's weird about it is we're right in the end 奇怪的是 我们走到了尽头

and mad about it 但我没有生气

just figured out in my head 只是终于理解

and i pround to say i got you 我骄傲的说 我了解

 

其中的几段 但很有意思

我想说 不需要言语的爱 彼此之间的了解 一个眼神 一个动作

如果彼此都了解各自已经走到了尽头

如果以后受到了伤害 是否有那么一个人

在原点守候?

arrow
arrow
    全站熱搜

    fen92 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()